Växjömoderaten Bo Frank kallar SD:s väljare: ”White trash” | Sverigedemokraterna i Upplands Väsby

Växjömoderaten Bo Frank kallar SD:s väljare: ”White trash”

Sverigedemokraternas väljare är så kallat ”White trash”. Lågutbildade, asociala och har dåligt självförtroende.
Det hävdar moderaten Bo Frank, ordföranden för kommunstyrelsen i Växjö.
Frank betonar dock att inte alla Sverigedemokrater är ”onda människor”.
Deras problem är, att de inte klarar av ”globalisering, förändring, Pridefestivaler och andra intryck”.
Undertecknad och fler SD-folk än jag besökte Pridefestivalen under förra sommaren och hade det jättetrevligt, där träffade vi och umgicks med människor från ett flertal länder och tog in en hel del nya intryck. Vi som var där var sannerligen varken lågutbildade asociala eller led av dåligt självförtroende och har inget som helst problem med den växande globaliseringen.
Ingen av oss såg dock till Bo Frank på denna festival, möjligt att han var där någon annan kväll? Vi hade däremot en jättetrevlig kväll med mycket socialt umgänge, god mat och massor med föränderliga partymänniskor som vi partade med hela natten. En riktigt trevlig erfarenhet, jag min flickvän och våra vänner ser redan fram emot nästa Stockholm Pride och vem vet kanske vi träffar på en avslappnad partysugen social Bo Frank då? Om inte annat så bjuder vi in dig att delta och parta med oss!
Läs gärna mer om detta på Bo Franks blogg.

Robert Pettersson

1 Kommentar

1. Gunnel Lundin 7 februari, 2014 Svara

Ja, det var många ”fina komplimanger”,
    man kan tro att hela inlägget är ett skämt,
    men,tyvärr inte.
    Bara att beklaga att människor är så dåligt upplysta
    om vårat parti,vilka vi är,och vad vi står för.

Gunnel Lundin

E-postadressen publiceras inte.